Jaamo voor medewerkers

Op deze speciale Jaamo-pagina lees je de antwoorden op de veelgestelde vragen over het medewerkers- en groepsportaal. Heb je nog vragen over Jaamo? Laat het ons direct weten, dan helpen we je graag. Veel plezier met het gebruik van de Jaamo app voor medewerkers.

Hoe log ik in op Jaamo?

Je kunt inloggen op Jaamo via je smartphone, tablet, laptop en computer. Ga op je internetbrowser naar kidsvoorkinderen.jaamo.nl.

Het is ook mogelijk om in te loggen via een app op je telefoon. Ga voor de instructie naar de vraag ‘Kan ik een app op mijn telefoon of tablet installeren?’

Kan ik de Jaamo app op mijn telefoon of tablet installeren?

Er is een app van het ouderportaal van Jaamo voor medewerkers. Je kunt de app downloaden via de App Store van Apple of via Google Play van Google. De app van Jaamo is geschikt voor Apple en Android smartphones. 

Waar vind ik mijn inloggegevens?

Als medewerker van Kids voor Kinderen kun je zelf een account aanmaken. Ga naar www.kidsvoorkinderen.jaamo.nl en klik op ‘Wachtwoord vergeten?’. Vul je e-mailadres in en klik op ‘Verzenden’.

Je ontvangt een e-mail waarin je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Open deze e-mail en klik op ‘Nieuwe wachtwoord instellen’. Vul nu je nieuwe wachtwoord tweemaal in. Ga terug naar www.kidsvoorkinderen.jaamo.nl en log in met je werk e-mailadres en je wachtwoord.

Waar zie ik mijn rooster?

Je persoonlijke rooster kun je inzien op de pagina ‘Rooster’. Hier is te zien op welke dagen en voor welke groepen je staat ingepland.

Je kunt kiezen om de maand-, werk-, en dagweergave van het rooster te bekijken. Druk op ‘<’ of ‘>’ om te navigeren naar de vorige of volgende week.

Voorwaardelijke beschikbaarheid doorgeven

Je hebt in Jaamo de mogelijkheid om jezelf voorwaardelijk beschikbaar op te geven. Klik hiervoor op de optie ’Voorwaardelijk beschikbaar’. Dit geeft jouw vestigingsmanager de mogelijkheid om te zien dat je voor de opgegeven dienst voorwaardelijk beschikbaar bent.

Mocht er een gat in rooster zijn, dan wordt er als eerste contact met je opgenomen.

Hoe verwijder of pas ik mijn beschikbaarheid aan?

Je kunt per dienst je beschikbaarheid veranderen. Door op de rode knop te klikken wordt je beschikbaarheid voor deze dag verwijderd. Door op de grijze knop te klikken, kun je de beschikbaarheid van deze dag aanpassen.

Wil je je beschikbaarheid voor een langere periode verwijderen? Klik hiervoor op de groene knop ‘Beschikbaarheid verwijderen’.

Uren registreren

Vanuit de planning worden je gewerkte uren weergegeven zodat je deze kunt registeren. Wanneer je de geplande uren hebt gecontroleerd en deze wilt registreren, heb je de mogelijkheid om alle dagen in een keer te registreren of per dag de uren apart te registreren.

Om alle dagen tegelijk te registreren kun je dagen aanvinken of op de knop ‘Selecteer alles’ klikken. Nadat je alle dagen geselecteerd hebt, zijn deze klaar om te registreren. Dit doe je via de groene knop ‘Geselecteerde uren registreren’. De uren zijn nu gereed en kunnen door je vestigingsmanager geaccordeerd worden.

Geregistreerde uren aanpassen

Geregistreerde uren kunnen aangepast worden totdat ze zijn geaccordeerd door jouw vestigingsmanager. Je klikt eerst op de optieknop en vervolgens op de optie ‘Bijwerken’.

In het formulier dat verschijnt kun je vervolgens de informatie aanpassen en bevestigen door op de knop ‘Opslaan’ te klikken. Zijn je uren al geaccordeerd en klopt er iets niet? Neem dan contact op met jouw vestigingsmanager!

Hoe vraag ik vakantie aan?

Via de pagina ‘Verlof’ vind je meer informatie over je verlofuren en kan je ook een nieuw verlof aanvragen.

Klik op subpagina ‘Aanvraag’. Door op de knop ‘Nieuwe aanvraag’ te klikken kom je bij het formulier waar je je verlof kunt aanvragen. Je hebt de mogelijkheid om verlof voor een dag of verlof voor meerdere dagen aan te vragen.

Overzicht vakantieuren

Op de pagina ‘Verlof’ kun je doorklikken naar de subpagina ‘Overzicht’. Hier zie je een overzicht van je (goedgekeurde en afgekeurde) verlofaanvragen.

Vakantieaanvraag verwijderen

Je kunt een aangemaakte verlofaanvraag ook verwijderen. Hiervoor klik je eerst op de drie optieknoppen aan de rechte kant en vervolgens op ‘Verwijderen’.